Recenzia nad zlato
Hovorí sa, že každá zlá recenzia by sa mala vynásobiť číslom sedem, pretože nie každému človeku sa chce písať recenziu a tak si iba doma pošomre. Vychádza to tak, že sťažovať sa bude len každý siedmy zákazník, ktorý nebol spokojný. Ak je negatívna recenzia iba jedna, stále ste na tom ešte dobre. Možno ste len natrafili na nejakého podlého človeka, ktorý má problém so všetkým, čo sa v jeho okolí mihne. Takže jednu zlú recenziu si neberte osobne. No, pri dvoch už zbystrite pozornosť, že tu niečo nie je v poriadku a iste to nebude len na strane zákazníkov, ale aj na vašej strane. Odstráňte dané pochybenia.
Referencie alebo recenzie hovoria za všetko. Človek sa musí veľmi snažiť, aby s ním boli jeho zákazníci spokojní a zároveň nie každý takýto spokojný zákazník je ochotný sa podeliť o svoj názor s inými potenciálnymi zákazníkmi. Hlavne, keď sa jedná o lieky, ktoré má niekto užívať, tak si dva krát premyslí, či ich bude brať alebo nie. Predsa len sú to lieky a nikdy nevieme aké účinky na nás môžu mať a či nás niekto náhodou nechce oklamať. Ľudia sú opatrní, keď sa jedná o ich zdravie. Aj keď sa hovorí, že topiaci sa aj slamky chytá. No, referencie na danej stránke jednoznačne poukazujú na spokojnosť klientov, ktorí si tieto výrobky zakúpili. Ani jedna negatívna recenzia svedčí o tom, že sú to seriózni ľudia, ktorí chcú ostatným spoluobčanom našej zeme pomáhať a nielen na nich bezhlavo zarábať.
Začiatky sú ťažké a preto, ak sa rozhodnete od niekoho si niečo objednať alebo kúpiť nešetrite svojimi recenziami. Váš názor môže ovplyvniť kopu iných ľudí. Veď si len spomeňte, koľko krát ste hľadali nejaký názor na danú vec a boli ste z toho viac menej sklamaný, keď ste žiadny poriadny nenašli. Je to chyba aj samotných podnikateľov, že neprinútia rôznymi zľavami alebo niečím podobným, aby ľudia svoj názor naozaj vyjadrili.